Vi har faciliteterne.
Du har talentet.

Musikefterskolen har gode faciliteter, der giver eleverne de bedste muligheder for at udfolde og udvikle sig, både musikalsk og socialt. Uanset om du vil fordybe dig i musikken eller fællesskabet, kan du altid finde et sted, der passer til lige præcis dit behov.

Øvelokaler

Skolen råder over 7 veludstyrede øvelokaler med professionelt gear, som alle står åbne for fri afbenyttelse i elevernes fritid. Uanset om du ønsker at jamme med dit band eller skal øve korstemmer, vil du altid kunne finde et øvelokale, der passer til dine behov.

DSCF0275 (1)

Studie

Musikefterskolen råder over et professionelt studie med både monitur-rum og live-rum, så det er muligt at optage op til 24 spor på samme tid og derefter redigere og producere i programmer som Logic eller Ableton Live. Studiet benyttes af linjefaget Elektronisk og valgfaget Studie/Teknik, men er i lighed med skolens øvrige øvelokaler åbent for fri afbenyttelse i elevernes fritid.

S 5 Boble Øverst (1)

Orkestergraven

Orkestergraven er på mange måder skolens hjerte. Det er her vi har morgensamling, kor, café-aftener, fortælletimer og koncerter. Orkestergraven er indrettet med et stort og professionelt PA-anlæg samt lys-udstyr, ligesom der er en scene i to niveauer og plads til 150 siddende gæster.

Cggvyioe

Idrætshal

Musikefterskolen råder over sin egen idrætshal, som uden for undervisningen er åben for eleverne. Her kan du spille fodbold, håndbold, badminton eller basket, ligesom der også er en stor spejlvæg, hvis du vil danse eller øve koreografi.

Hwyrkkyy

Kunstlokale

Art-lab er Musikefterskolens kunstlokale, som er rammen om faget af samme navn. Resten af tiden er lokalet åbent for elever, som har lyst til at udfolde sig kreativt. Lokalet er placeret i et roligt hjørne af skolen omgivet af brombærbuske og marker, så der er rig mulighed for at fordybe sig i kunsten og sit personlige udtryk.

120867972 4701750219865247 4369817898793986108 O

Værksted

Skolens værksted er rammen for valgfaget Instrument-byg. Her kan man arbejde i træ og metal, ligesom der også kan lappes cykler og repareres instrumenter.

Y0am6fiw

Fitnesscenter

Skolen har en anpart i det lokale fitness-center, hvor eleverne efter oplæring har fri adgang. Her kan man styrketræne i professionelle omgivelser, ligesom der også er mulighed for spinning eller anden cardio-træning.

35123446 2122547061118922 8026704516516675584 O (1)

Opholdsstuen

Akustikken er Musikefterskolens fælles opholdsstue, som danner rammen om fællesskabet i elevernes fritid. Her kan du spiller bordfodbold, bordtennis, pool eller brætspil, ligesom der også er et klaver og en lille scene, som danner rammen om spontane koncerter eller jam-sessions. Endelig kan du også bare læne dig tilbage i sofaen med en god kop kaffe og nyde fællesskabet med de andre elever.

120315458 4662757350431201 297843381289404864 O
Har du fået lyst til at starte på skolen?
Så vil vi elske at vise den frem!