Musik

Musik er selvsagt omdrejningspunktet på Musikefterskolen. Vi giver dig de allerbedste forudsætninger for at vokse som musiker uanset dit niveau.

På Musikefterskolen lægger vi vægt på, at du får mulighed for at skabe din egen musik og arbejde med dit personlige udtryk, ligesom du også arbejder med personlige fortolkninger af andre kunstneres musik. Du udvikler både dine personlige musiske færdigheder, ligesom du bliver en del af mange forskellige samarbejdsrelationer og kreative processer med andre elever og under kyndig vejledning fra vores dygtige, dedikerede musiklærere.

Du møder altså kvalificeret undervisning i mange forskellige former i løbet af en skoleuge. Vi tilbyder tre forskellige musiske linjefag, en lang række valgfag, fortælletimer, kor og soloundervisning på et instrument efter eget valg.

Når skoledagen går på hæld, har du stadig rig mulighed for at folde dig ud i vores professionelle lydstudie og lækre øvelokaler, så du vitterligt kan dyrke musikken i fællesskab med andre hver eneste dag.

Læs mere om vores linjefag: