Transport til og fra skolen

Det er let og bekvemt at komme til og fra skolen i weekender. Vi har en aftale med firmaet Efterskolebussen, som henter eleverne på skolen og kører til en lang række af landets større byer. Klik her for at se alle stoppesteder. Bestilling og betaling foregår gennem app'en Efterskolebussen. Øvrig transport i løbet af skoleåret - eksempelvis når vi skal på studierejse eller skal spille koncerter rundt omkring i landet - er inkluderet i skolepengene.

129104534 4952132768160323 2996315986883040484 O

Skolens beliggenhed

Musikefterskolen i Humble ligger midt på Langeland i en hyggelig landsby i naturskønne omgivelser tæt på både skov og dejlig badestrand. Skolens landlige placering giver trygge rammer, hvor der er rum til at fordybe sig i efterskolelivet med alt, hvad det indebærer. Musikefterskolen ligger en halv times kørsel fra Svendborg, en time fra Storebæltsbroen og en time og et kvarter fra Lillebæltsbroen.

DJI 0044 (1)

Find vej til Musikefterskolen i Humble: