Europeheader

Studierejse i Europa

Hvert år tager vi på studierejse til en europæisk storby for at opleve kulturen og musikscenen i nogle af Europas mest interessante metropoler.

Mærk storbyens puls

Rejsens indhold varierer år for år, men du kan forvente, at vi møder jævnaldrende unge musikere, tager på museer og guidede ture i byens kvarterer, udforsker byen på egen hånd og sidst men ikke mindst oplever masser af musik.

Alt inkluderet

Studierejsen er på forhånd inkluderet i prisen for efterskoleopholdet, så vi er sikre på, at ingen går glip af denne fantastiske fælles oplevelse. Det eneste du selv skal sørge for er et gyldigt pas, lidt lommepenge til snacks og shopping og så selvfølgelig masser af eventyrlyst. Skal du med?

Optræd ude i verden

Som en del af studierejsen arrangerer vi koncerter i forskellige venues - det kan både være spillesteder, i parker eller på bytorve. I tiden op til rejsen forbereder vi et rejseshow, som vi optræder med på turen. Studierejsen er således en integreret del af undervisningen i de musiske fag, og man får oplevelsen af at være på turné og spille for et internationalt publikum. Når turen er omme kommer vi hjem med en kæmpe fælles oplevelse og referenceramme, som er med til at styrke både fællesskabet og den enkelte elev.

Faelleskor (1)