Advenkoncert

Adventskoncert i Humble kirke d. 26. november 2023 kl. 15:30

Traditionen tro indbyder vi alle tidligere elever til Musikefterskolens adventskoncert i Humble Kirke og efterfølgende fælles risengrødsspisning på skolen søndag d. 26. november kl. 15:30 - 19:15.

Vi beder jer tilmelde jer gennem Billetto, så vi har overblik over, hvor mange der deltager. Musikefterskolen organiserer bustransport fra Nyborg, Svendborg og Spodsbjerg til Humble og retur. Ved tilmelding skal I derfor også tilkendegive, om I vil køre med bussen, så vi kan bestille en bus i rette størrelse. Endelig skal I også tilkendegive, om I vil være med til fælles risengrødsspisning efterfølgende.

Bussen kører fra Nyborg st. 13:30, Svendborg st. 14.15 og Spodsbjerg færgeleje 15.00. Kl. 19.15 kører bussen retur til hhv. Spodsbjerg, Svendborg og Nyborg. Busbillet koster 80 kr. fra Nyborg og 50 kr. fra hhv. Svendborg og Spodsbjerg. Samme priser for returbilletter. Billetterne betales i bussen. Busselskabet foretrækker kontanter, men MobilePay er også muligt.

Deadline for tilmelding: d. 21. november.

Vi glæder os til at gense en masse gamle elever og byde julen velkommen med en hyggelig eftermiddag og aften i Humble.

Tilmeld dig her