ANNA ROEMER

Koncert onsdag d. 5. maj 2021 på Musikefterskolen i Humble

Musikefterskolen er stolte af at kunne præsentere vores elever for en eksklusiv koncert med Anna Roemer onsdag d. 5. maj 2021 kl. 20:00.

Under normale omstændigheder er alle koncerter på Musikefterskolen i Humble åbne for gæster, men pga. Covid-19-restriktioner er denne koncert udelukkende for skolens elever.

OM ANNA ROEMER
Anna Roemer er guitarist, komponist og producer. Hun har lige fra start været dybt fascineret af loops, soundscapes og det simple, næsten ambiente udtryk. Hun begyndte allerede som 9-årig at spille guitar og siden da har der kun været én vej frem, nemlig musikkens vej.

De sidste par år har hun været side-musiker for artister som IDA KUDO, Asger Techau, AyOwA og Kirstine Stubbe og har spillet et hav af koncerter og showcases i ind- og udland. Sammen med saxofonist Cecilie Strange har hun bandet K A L E II D O som debuterede med det anmelderroste album VOYAGE i starten af året. Bandet har fået en masse airplay og albummet er nået langt ud i verden på de digitale streamingtjenester.

Nu er Roemer klar med hendes debut EP “Bakkedraget” der udgives digitalt og på kassette i et begrænset oplag og spiller i den forbindelse hendes første solo koncerter.