341081983 225493106820877 4129023335315122897 N

Gamle elevers dag 2023

Så er det endelig blevet tid til Gamle elevers dag 2023!

Gamle elevers dag bliver i år afholdt lørdag d. 13. maj, og vi håber at se jer alle til en skøn solskinsdag på Langeland.
Så tag jeres skønne gamle efterskolevenner i hånden og hyg jer i godt selskab både på skolen og til den efterfølgende fest.

Som altid starter vi med fællessang, generalforsamling og kor i hallen, hvorefter den står på kaffe og kage i gården. Der vil i år være åben scene for både gamle og nuværende elever. Tilmelding til dette foregår på dagen.

Omkring kl. 16 løber den legendariske fodboldkamp af stablen, hvor nye og gamle elever dyster om fodboldsejren! Er man interesseret i at deltage i dette, er man velkommen til at medbring tøj til det.
Der vil også blive serveret aftensmad, som skolens kok vil stå i spidsen for – vi glæder os allerede!

Efter aftensmad er der afgang med bussen mod Bjerreby. Festen foregår i Bjerreby forsamlingshus, hvor der vil være mulighed for at købe billige øl, tequilashots m.m. – så kom og fest med os!

Der vil være busser, der går TIL Humble fra Nyborg, Svendborg og Spodsbjerg.
Der kører ligeledes en "festbus" fra skolen og til Bjerreby, også når festen slutter arrangerer vi transport fra Bjerreby til Odense. Busserne betales på forhånd ved at tilføje det til billetten på NemTilmeld-linket.

Køb billet her

Vi glæder os til at se alle jer skønne tidligere elevr til en dag i Humbleåndens tegn!

Kærlig hilsen
// Bestyrelsen