JazzCamp 2022 på Musikefterskolen i Humble

Musikefterskolen i Humbles JazzCamp er et tilbud til dig, der er vild med jazz og gerne vil tilbringe et swingende døgn på Musikefterskolen fyldt med sammenspil og efterskolehygge. På JazzCamp får du en smagsprøve på efterskolelivet og samtidig en hyggelig weekend med nye bekendtskaber og en masse musik!

JazzCampen afholdes lørdag den 17. december til søndag den 18. december 2022. Campens hovedingrediens er sammenspil. Under kyndig vejledning fra skolens jazzlinjelærer Jesper Hertz kaster du dig sammen med campens øvrige deltagere ud i jazzens univers. Lørdag aften er der jazzjam med resten af efterskolens jazz-interesserede elever. Campen rundes af med en stor afslutningskoncert, hvor forældre og familie også er inviterede. Herefter byder vi på kaffe og kage, og der er mulighed for samtaler med forstander og lærere, inden vi siger farvel - og måske endda på gensyn!

På JazzCamp får du:

· Et godt indblik i, hvad det vil sige at gå på musikefterskole

· Jazz-sammenspil ved Musikefterskolens jazzlinjelærer Jesper Hertz

· Jazz-jam lørdag aften og afslutningskoncert søndag for forældre og familie

· Fuld forplejning fra Musikefterskolens lækre, økologiske køkken (med mulighed for vegetariske og veganske retter)

· Overnatning på elevværelser sammen med en anden camp-deltager

· Mulighed for gratis transport fra/til Odense, Svendborg eller Spodsbjerg

Hvad: Gratis JazzCamp på Musikefterskolen i Humble

Hvor: Musikefterskolen i Humble, Hovedgaden 21, 5932 Humble

Hvornår: Lørdag d. 17. december kl. 11 – søndag d. 18. december kl. 15.

Bemærk: For at deltage på campen skal du gå i 7. til 9. klasse. Campen er gratis, men kræver tilmelding gennem billetlinket.

Vi håber at se dig til et swingende døgn på Musikefterskolen i Humble!

Tilmeld dig JazzCamp 2022