Kommendeeleversdag22 16 (1)

Kommende elevers dag 2023

Velkommen til Humble!

Søndag d. 14. maj 2023 er en helt særlig dag på Musikefterskolen i Humble. På denne dag mødes årgang 23/24 nemlig for første gang på Kommende elevers dag. De nye elever bliver budt velkommen og møder deres kontaktlærer, kontaktgruppe og de øvrige nye elever. De nuværende elever jammer i gården, og der bliver serveret kaffe, kage og forfriskninger. Som ny elev får du på Kommende elevers dag også mulighed for at se skolen igen og få svar på alle de spørgsmål, der måtte være kommet op, nu når skolestart så småt nærmer sig. Både skolens lærere såvel som nuværende elever vil mere end gerne svare på alle jeres spørgsmål, og sørge for, at I får en varm velkomst som nye Humblere. Vi glæder os til at tage imod jer!