MONSIEUR DOUMANI

Koncert d. 15. november 2021 kl. 20:00

Musikefterskolen i Humble er stolte af at kunne præsentere det cypriotiske band Monsieur Doumani, som spiller koncert på Musikefterskolen i Humble d. 15. november 2021 kl. 20:00.

The Guardian har beskrevet Monsieur Doumani som et af de mest underholdende, selvsikre og innovative bands på scenen, og bandet har vundet adskillige priser, heriblandt "Best Group" i Songlines Music Awards 2019. Monsieur Doumanis musik trækker inspiration fra den cypriotiske musiktradition krydret med et kontemporært twist, der resulterer i en lyd, der er helt deres egen.

Koncerten er åben for alle interesserede. Billetter skal købes på forhånd, og der skal fremvises gyldigt coronapas for alle koncertgæster ved ankomst.

Billetpris: 75 kr. (gratis med årskort)

Køb billet her