KONCERT I VEGA D. 28. JANUAR 2024

Oplev Musikefterskolen i Humbles linjehold, fritidsbands og fælleskor, når vi søndag d. 28. januar 2024 indtager Store VEGA til et brag af en koncert!

Dørene åbner kl. 12.30, og vi spiller frem til kl. 17:00. I løbet af dagen vil det være muligt at få en snak med skolens lærere, hvis man er interesseret i at høre mere om Musikefterskolen. Du kan også på forhånd booke en optagelsessamtale ved at skrive til os på post@musikefterskolen.dk eller ringe til os på 62 57 13 63.

Koncerten er åben for alle interesserede, og du bestemmer selv, hvad du vil betale i entré. Man behøver ingen billet, man møder bare op på dagen! Inviter gerne familie og venner - vi glæder os utroligt meget til at spille for jer!