Musikefterskolen i Store VEGA

Oplev Musikefterskolen i Humbles linjehold, fritidsbands og fælleskor, når vi søndag d. 23. maj 2021 indtager Store VEGA til et brag af en koncert!
OPDATERING:
Selvom samfundet så småt er ved at genåbne, så har vi som skole desværre stadig stramme restriktioner for afvikling af sociale begivenheder. Vi havde forventet og håbet på, at vi nu måtte afholde arrangementer på linje med andre kulturinstitutioner, men det er desværre fortsat ikke muligt.
Det betyder, at vores koncert i Store VEGA på søndag afholdt uden live publikum. I stedet opsætter vi live streaming, så alle får mulighed for at opleve koncerten alligevel. Vi opdaterer med link til live streaming, så snart det tekniske er på plads.
Vi beklager den sene udmelding - vi har desværre ikke fået klare udmeldinger om restriktionerne før nu, og vi håbede til det sidste, at vi kunne få lov at modtage gæster. Vi ved, at vores elevers forældre, familie, venner samt alle vores gamle elever havde glæder sig utroligt meget til at opleve koncerten i Store VEGA, og vores elever havde naturligvis også glædet sig helt ustyrligt til at spille for en tætpakket koncertsal.
Vi vil gøre vores bedste for, at koncerten stadig bliver en kæmpe oplevelse for elever såvel som for publikum, og vi håber, at I alle sammen vil følge med på live stream på søndag!
Vega2021banner (1)