OKKYUNG LEE

Koncert d. 31. august 2021 kl. 20:00

Musikefterskolen i Humble er stolte af at kunne præsentere den sydkoreanske cellist, improvisatør og komponist Okkyung Lee, som spiller koncert på Musikefterskolen i Humble d. 31. august 2021 kl. 20:00.

Okkyung Lee har siden 2005 udgivet 8 soloplader i eget navn samt medvirket på et hav af collaboration-plader, herunder samarbejder med John Zorn, Laurie Anderson, Kim Gordon, Swans, Evan Parker, Thurston Moore og mange flere. Lees musik bevæger sig imellem adskillige genrer, herunder improvisation, noise, jazz, klassisk vestlig musik og traditionel såvel som populær sydkoreansk musik.Lee er kendetegnet ved sin særdeles eksperimenterende tilgang til musikken, der får celloens lyd ud i uvante soniske landskaber, der altid overrasker og forundrer.

Koncerten er åben for alle interesserede. Billetter skal købes på forhånd, og der skal fremvises gyldigt coronapas for alle koncertgæster ved ankomst.

Billetpris: 75 kr.

Køb din billet her