BESØG MUSIKEFTERSKOLEN ONLINE

I hele nedlukningsperioden tilbyder Musikefterskolen i Humble virtuelle rundvisninger og online-samtaler. Vi vil gøre vores bedste for at give dig svar på alle dine spørgsmål om efterskolelivet og hjælpe dig med at finde ud af, om et år på Musikefterskolen i Humble kunne være noget for dig.

Gå til besøgsbooking

LÆS MERE OM MUSIKEFTERSKOLEN I HUMBLE
På Musikefterskolen i Humble bliver du en del af et musikalsk, fagligt og socialt fællesskab, hvor du vokser som musiker og menneske.Her er der plads til at være dig selv, og vi hjælper dig til at lære dig selv og din omverden bedre at kende i et trygt og meningsfuldt fælleskab.

Du vælger selv klassetype, musiklinjefag, valgfag og fordybelsesfag,og på den måde får du et efterskoleår skræddersyet specielt til dig.Du får kompetent musikundervisning hver dag inklusiv ugentlig soloundervisning i dit hovedinstrument. Du har fri adgang til skolens øvelokaler, profesionelle lydstudie og øvrige faciliteter, så du får rig mulighed for at fordybe dig i musikken og udvikle dine evner.

Du får et alsidigt efterskoleår fyldt med fængende undervisning, masser af hverdagsmagi og uforglemmelige oplevelser. Du kommer på studierejse til New York, spiller koncert i Store VEGA, oplever masser af fede koncerter og får venner og minder for livet. Hvad venter du på?

Book besøg nu