ORM

Koncert d. 3. september 2021 kl. 20:00

Musikefterskolen i Humble er stolte af at kunne præsentere det bornholmske black metal band ORM, som spiller koncert på Musikefterskolen i Humble d. 3. september 2021 kl. 20:00.

ORM blev dannet i 2015, og allerede i 2016 spillede de på Roskilde festival. Deres debutplade 'ORM' blev nomineret til årets danske hardrock-/metal-udgivelse af Gaffa i 2018. I 2019 udkom bandets andet album 'IR', som høstede stor ros og bl.a. fik 5 ud af 6 stjerner af Politiken. ORM spiller black metal med tekster inspireret af nordisk mytologi. Bandet bevæger sig både i det dunkle og dystre samt det lyse og håbefulde, og deres lyd er mere tilgængelig end det typiske black metal band. Bandets alsidige lydbillede og fortællende lyrik tager lytteren med på en musikalsk og følelsesmæssig rejse, som er lige dele skøn og skræmmende. ORM er et band, der skal opleves.

Koncerten er åben for alle interesserede. Billetter skal købes på forhånd, og der skal fremvises gyldigt coronapas for alle koncertgæster ved ankomst.

Billetpris: 75 kr.

Køb din billet her