PÅSKECAMP 2021

- Gratis weekendcamp med masser af hygge, sang og musik!

Går du i 7. – 9. klasse? Overvejer du at gå på efterskole? Og er du vild med musik? Så sæt kryds i kalenderen d. 28. – 29. marts! På Musikefterskolens PåskeCamp kan du helt gratis få en smagsprøve på efterskolelivet og samtidig få en hyggelig weekend med nye bekendtskaber og masser hygge, sang og musik!

På vores PåskeCamp kan du prøve én af vores tre musiklinjer: Rytmisk, Jazz, eller Elektronisk. Derudover synger vi kor, har SSB (Sang, Spil og Bevægelse) samt masser af sammenspil, efterskolestemning og hygge. Campen rundes af med en stor afslutningskoncert, hvor forældre og familie også er inviterede. Herefter byder vi på kaffe og kage, og der vil være mulighed for samtaler med skolens forstander og lærere.

Du får:

• Masser af musikundervisning, musikglæde og god efterskolestemning.
  • Fuld forplejning fra Musikefterskolens lækre, økologiske køkken.
  • Overnatning på eneværelse.
  • En gratis Musikefterskolen i Humble t-shirt.
  • En smagsprøve på livet og stemningen på Musikefterskolen i Humble.

Info om særlige forbehold i forhold til Covid-19:
Campen er begrænset til 21 deltagere, således at vi kan tilbyde eneværelser til alle. Dertil opretholder vi til enhver tid afstandskrav, sørger for grundig hygiejne samt håndsprit bredt tilgængeligt på skolen. Campdeltagerne overnatter på et særskilt område på skolen, hvor de øvrige elever ikke færdes. Campdeltagerne vil have mulighed for at møde vores nuværende elever, men hovedsageligt udendørs og med forsvarlig afstand. Som en ekstra sikkerhedsforanstaltning beder vi alle campdeltagere om at fremvise en negativ coronatest ved fremmøde. Vi vil løbende tilpasse vores retningslinjer i ugerne op til campen, således at de afspejler myndighedernes retningslinjer og anbefalinger. Vi afholder kun campen, hvis vi er 100% sikre på, at vi kan overholde alle gældende retningslinjer. En uge før campen sender vi et velkomstbrev ud til alle deltagere med uddybende information om retningslinjer og sikkerhedsforanstaltninger.

Tilmeld dig PåskeCamp 2021