Twistedsoul Vula Viel

VULA VIEL

Koncert d. 25. oktober 2021 kl. 20:00

Musikefterskolen i Humble er stolte af at kunne præsentere den britiske jazzgruppe Vula Viel, som spiller koncert på Musikefterskolen i Humble d. 25. oktober 2021 kl. 20:00.

Vula Viels eksperimenterende lyd er forankret i gruppens hovedinstrument, en såkaldt gyil, som er en særegen vestafrikansk xylofontype. Gyilens lyd blandes med minimalistiske, elektroniske elementer, og gruppen får derved lavet sit helt eget og unikke lydunivers. Bandet udgav deres første album Good is Good i 2015 og har sidenhen udgivet yderlighere to album i henholdsvis 2019 og 2020, og alle tre albums er blevet mødt med stor ros og anerkendelse.

Koncerten er åben for alle interesserede. Billetter skal købes på forhånd, og der skal fremvises gyldigt coronapas for alle koncertgæster ved ankomst.

Billetpris: 75 kr. (gratis med årskort)

Køb billet her